Saturday 5 May 2012

syg lebih ckit

sayang ibu lebih sikit -ari ni 6/5/2012(ahad)



knpe sy ckp mcm tu?hurm hari ni dh masuk ari ke3 sy demam panas..g klinik pon dh,ubt pon dh habis,kelapa muda pon dh minum...tnggu nk pulih je....
sgt sedih..sy nk g keja mcm biase,sy nk gelak ketawa mcm biase,nk g clas mcm biase...semoga sy cepat sembuh...
hurmmm saya ingt kn Ibu xperdulikn sy....smlm dia g jumpe ustaz mintk tawar air utk saya...
mlm tu jugak ibu amik daun ape tah (mcm2 daun)dia letak kn kt badan saya...ibu kata daun ni boleh sejuk kn badan..terharu sgt....ibu tido sebela sy...
bila bagun je pagi dri tidur ibu lap badan saya lg.....na nanis rs..pengorbanan seorg ibu..terima kasih IBU....angah syg ibu....selamat hari ibu
allah menguji saya,ini dugaan dri allah.....semoga cepat sembuh nur sharizan shuhaimi

ANGAH SAYANG IBU 

No comments:

Post a Comment