Tuesday 10 April 2012

gunung angsi ulu bendul ku redah

assalammualikum....

kli ni saya nk cerita tentang pengalaman menaiki gunung angsi.....sebenar nye tidak la trniat utk menaiki nye....bila di jemput olh rakan2..saya rs diri ini trcabar...huhuhuhu...

hanye brbekal kn air sebotol n stiker ubt nyamuk hahhahha....saya redah bersama rakan2......

seronok juga bila dpt cabar diri sendiri....

jalan pun licin masa ni...

semak samun saya redah hahaha...

perjalanan ku ..ahhahah....dan semasa dalam perjalanan tu aku trjumpeeeeeee........???


trjumpe timbunan dahan seolah pintu gerbang hahaha(alamk tebalik lak mls nk rotate)haha

di setiap tempat saya lalu ada kejutan...saya trjumpe cek poin air gunung.....ape lg singah la jp minum huhuh


yeh main air sejukkkkk eerrr huuuuu...

dan lepas brmain air saya truskn perjalanan wow saya trjumpe tubuhan pelik dalam hutan uuuuhhh

comel je merah menyala...saya pun xknl bunga ape ni...yg pasti truja sbb xpn jumpe haaaa

semasa saya lg 12mint nk sampi ke kemuncak saya nampak kabus yg tebas..waaaahh sgt sejuk n teruja sgt...huuuuu...rs nk sentuh tp xsampi haaaa....
KABUS huuhuhuhuh.....saya trus kn perjalanan saya lg....cita2 nk smpi ke kemuncak membuak2 haha...tp sgt la penat wow....

akhirnye sayaaaaaaaaaaaaaaa......
saya sampi ke kemuncak saya menjerit sekuat hati haha.rs seronok n puas x trkata....xsia2 saya penat naik n dapat keseronokan.....bila smpi je di atas kabus yg ingin saya sentuh tu td lalu depan mata saya je hahhahhaha......sgt la seronok...

ramai yg berada di atas kemuncak tu...uhuu...saya sgka kn saya n kwn2 je naik waktu tu..rupe nye ramai lg...mcm bepersta kami dia atas tu...yg xpn knl pon blh mesra je brbual..ahhaha...

best wow..huhuhuh
............


semoga saya dapat mencapai cita-cita saya setinggi gunung huhu

No comments:

Post a Comment