Wednesday 8 June 2011

mereka tetap fmly sy!~

eeemm smlm ak dpt lg miss call dpt exbf ak..ape DIA nk lg ni???
lepas kami putus dia ada cube msg n cll..tp hati aku berat utk membalas  =(

pape pon ak still windu n syg mak ayah dia
..untill now kami still contect..mak dia sgt baik,klu cll msti dia ckp "mak syg sha" huhuhu seronok rs dlm sedih..ayah dia pon baik...ak xrs pon nk berdendam dgn famly DIA,sbb aku rs fmly dia adalah sebahagian dpt fmly aku jugk.
     
kakak dia semua sporting,ak rapat dgn fmly dia BUKAN sbb dia tp sbb kebaikan keluarga dia..fmly dia semua kck2 mcm aku =P...pape pn kenangan tetap akn trus trsurat dlm ingatakn aku...
aku harap 1 ari nt dpt jumpe mereka lg...
join fmly ni asik ketawa je..lg bila kak iela ada wlupon mulut dia blh thn lezer tp hati dia sgt la baik.untung kpd DIA dpt fmly yg baik.....
."mak,ayah,kak yana,kak iela,fana.....shasha syg korg semua" kita tetap keluarga..shasha doa kak yana cepat dpt bby..kpd farhana good luck ya syg....
.kpd hawa n balqis akk shasha windu kn syg adik2 akk"..........>setiap kenangan yg indah tidk dpt aku lupakn wlupon utk 1saat ='(


SHASHA sayang mak ayah jugak....

No comments:

Post a Comment